25.11.2011

Kender i det?

Når man har kigget på noget, lykkeligt glemt hvor meget man gerne ville have det - lige indtil en veninder minder dig om det? Oh well, hvis ikke kan i få min historie her.
Jeg så en artikel på BT's hjemmeside en dag om nogen strømpebukser - nærmere bestemt Caroline Flemmings nye serie, Beautiful Legs. Jeg forelskede mig på f¨å sekunder i Athena, men valgte at droppe ideen igen. Jeg gør alligevel så sjældent i kjole eller nederdel, så hvad skulle jeg dog bruge dem til? Det var tanken, indtil min veninde Pernille fortalte mig om hendes nye strømpebukser, Lola. Hun sagde de var så skønne, og ak ja ... Hvad kan man så gøre udover at drømme om lidt ekstra penge til at købe et par også.

Jeg har dog ingen penge, alligevel venter der mig en forudbetalt julefrokost der i sin tid blev sponsoreret af min kære brormand. Jeg har kjole, jeg har et par sko der vidst går an (Jeg mangler altså et par gå-i-byen sko!) og så manglede jeg sådan set bare et par strømpebukser hvor der ikke er trukket tråde ud hist og her! Så efter min eksamen i dag valgte jeg at glemme alt om netbank og minus på kontoen - og købte et par strømpebukser.

Desværre var de sorte Athena udsolgt, så jeg måtte "nøjes" med et par Lola. 
Så fik i et lille sneak peak på morgen dagens julefrokost outfit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar