02.10.2011

Søndag

Vi har ramt oktober måned, hvis nogen skulle være i tvivl, og alligevel er det helt sommerligt udenfor. Det er simpelthen fantastisk, men jeg går sgu lidt og savner LA når jeg går rundt og sveder. Det er som om det er lidt sjovere at svede i LA end det er herhjemme. Jeg tror det er fordi vi mangler Stillehavet at bade i!

Jeg går og planlægger en lille overraskelse til ham den dejlige i aften. Han har været i Århus hele weekenden, og jeg har derfor ikke set ham siden fredag morgen (Ak ja, stakkels mig!). Så jeg tænkte jeg ville forkæle ham lidt i aften, når jeg nu alligevel er alene hjemme til at stable noget på benene!
Hvad det er jeg går og pønser på må i vente med at få af vide. Han har vidst lugtet lunten (Han blev bedt om ikke at komme tidligere hjem end han regnede med igår), så tør ikke tage chancen og skrive det herinde endnu! Men det bliver godt!
Findes der noget bedre end at overraske dem man elsker og holder af med noget godt?

Hvad har i gået og lavet i weekenden? Leget sommer og slikket det sidste sol inden vinteren?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar