23.10.2011

Tøjudfordringen - uge 1

Så er det blevet søndag, og jeg har nogen rædsomme billeder af mig - og det tøj som jeg har haft på i ugens løb. Til de af jer der er i tvivl om, hvad denne udfordring går ud på, så kan i læse det lige her!


 Det er helt seriøst nogen rædsomme billeder af mig!
Meeen ... for at vende tilbage til tøjet, så er det altså det jeg har haft på i ugens løb. Jeg har nok tilbragt mest tid i en stor t-shirt og et par bløde bukser fra Aeropostale, men mindre detalje!
Dag 1 - Strik - ukendt. Bukser - HM.
Dag 2 - Cardigan - Only. T-shirt - Only. Bukser - HM.
Dag 3 - Kjole - Charlotte Russe. Strømpebukser - Ukendt. Sokker - Lille butik jeg har glemt navnet på i Solvang (Mærket er "Worlds softest socks").
Dag 4 - Top - HM. Bukser - Message (Mærket er Global Funk).

Så er det jeres tur til at bedømme!
Personligt er der ikke noget af det jeg selv umiddelbart ville skille mig af med. Det meste af det er faktisk også ret nyt. Alt er faktisk nyt, bukserne fra HM er lidt over et halvt år gamle og strømpebukserne er det eneste jeg har på som er .... alt for gammelt. De er fra min første tur til USA i 2008!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar