11.10.2011

Tænk at et bekendtskab kan gøre så ondt.

Egentlig var det planen at fortælle jer, om den helt igennem skønne mandag jeg havde sammen med en veninde. Vi hyggede os, vi havde det sjovt og maden som min kæreste lavede var simpelthen perfekt!

Men jeg er tom for ord, efter en helt igennem forfærdelig nyhed i eftermiddags.
Det har taget mig nogen timer at forstå, at det er virkeligt. Nu sidder jeg bare uforstående tilbage, og forsøger at lade chokket forsvinde. Jeg har forsøgt at sætte ord på de tanker, som jeg har haft. Men jeg har ikke lyst til at sætte ord på det, fordi jeg håber stadig at nogen fortæller mig, at det er en fejl. 5 timer efter nyheden ramte mig, må jeg nok erkende, at det ikke er tilfældet. Det er virkeligt, om jeg sætter ord på det eller ej.

Jeg kendte hende ikke voldsomt godt. Men jeg kendte hende.
Faktisk er det ikke længe siden, at jeg lærte hende at kende. Jeg kan faktisk stadig huske det. Jeg var næsten lige kommet hjem fra USA, og jeg havde glædet mig til at møde en som skulle læse det samme som mig selv. Mit førstehånds indtryk af hende var godt. Hun virkede sød, livsglad og som et sjovt menneske. Man kunne se, at hun spredte smil. Beskederne der rammer hende Facebook profil nu, fortæller også at hun har gjort indtryk på folk omkring hende. De sidder uforstående tilbage - ligesom jeg selv gør, og undrer sig over, hvordan det kunne ske så pludseligt.
Jeg havde ikke noget nært forhold til hende. Men hun var sgu en sød pige. Jeg er oprigtigt ked af, at vores bekendtskab ikke fik lov til at udvikle sig. Kun lidt over en måned fik jeg lov til at kende hende i. Jeg ville ellers gerne, ha' lært hende bedre at kende.

Så i dag blev jeg mindet om, hvor skrøbeligt livet i sandhed er.
Jeg håber hendes familie og venner, finder styrken til at komme sig over tabet.
Må hun hvile i fred.

7 kommentarer:

  1. Det er jeg ked af at høre :( Bliver nød til at spørge.. For min svoger mistede sin lillesøster idag. Men ved ikke om det er den samme person. Det er vel ikke Michelle du snakker om? :(

    SvarSlet
  2. Jo, det er Michelle jeg snakker om :(

    SvarSlet
  3. Det er så uretfærdigt :'(

    SvarSlet
  4. Øv, det lyder ikke rart. Ja, livet er virkelig skrøbeligt - og til tider uretfærdig. Håber dig og hendes familie er så ok, som man nu kan være..

    SvarSlet
  5. Jeg klarer mig nu nok. Jeg håber virkelig også, at hendes familie er okay. Ingen forældre skulle opleve at begrave deres børn :(

    SvarSlet
  6. Nej, det er sgu frygteligt :( Det er slet ikke sådan, det burde være..

    SvarSlet