25.10.2011

En afhængighed.

Jeg er egentlig ikke den store serienarkoman, men der er en enkelt serie jeg nærmest har forelsket mig i! Jeg er intet mindre end afhængig, og jeg venter spændt på den kommende sæson, som jeg ofte når enden på, inden det rammer dansk tv.


Billedet er fra: http://www.givememyremote.com/remote/2011/10/11/bones-season-7-cast-photos/

Jeg bryder mig ikke meget om at indrømme det, men det er en voldsom stor afhængighed. Jeg er nærmest mere afhængig af Bones end mine disneyfilm, og så kan de der kender mig, ihvertfald regne ud, at det er slemt. Men den rør et eller andet i mig. Det er en serie der kan ryste mig, få mig til at grine og få mig til at græde.

Jeg er bare forelsket i Bones.
Har i en serie, som i bare er fuldstændig bidt af?

8 kommentarer:

  1. Bones er en vildt god serie! :-) Jeg må nok indrømme, at jeg er rigtig afhængig af alle mulige serier - både Bones og andre krimiserier såsom CSI og Criminal Minds.
    Mine to yndlingsserier må dog siges at være House og Gilmore Girls! :D

    SvarSlet
  2. Criminal Minds er nu også fedt.
    Det er der mange serier der er, men Bones er den eneste jeg er direkte afhængig af :P

    Årh, det er godt nok mange år siden jeg har set Gilmore Girls!
    Det plejede jeg altid at se med min mor!

    SvarSlet
  3. Bones er en super fed serie.. Men også, sådan noget som CSI og NCIS er også fede serier :o) ..

    SvarSlet
  4. DEXTER er min yndlingsserie. Siden sidste december har min søster og jeg haft en tradition med en veninde og hendes kæreste, hvor vi kom over til dem efter os piger var færdig med forboldtræning for at spise aftensmad og se Dexter. Det har bare være så hyggeligt! & afhængigt!

    SvarSlet
  5. Nelle: CSI ser jeg mere for sjov :P Kan ikke helt tage det seriøst - og slet ikke CSI Miami!! :P
    NCIS er til gengæld udemærket. Gibbs er lovely!

    Michelle: Ej, det lyder sgu dejligt! :)

    SvarSlet
  6. Jeg må nok sige, at Bones også er en af mine helt store favoritter! :).

    SvarSlet
  7. Bones er sjov serie :D
    Men min favorit er og vil altid være The Vampire Diaries - den er jeg afhængig af ;)

    SvarSlet
  8. Jeg er pokkers dårlig til den der vampyr-mode der sker indenfor film og seriebranchen :P

    SvarSlet