26.10.2011

Uni livet ... det er vilde sager!

Ja, endnu en vild dag på universitetet er ovre.
Af og til er det altså svært, ikke at sætte spørgsmålstegn ved sin uddannelse.
Jeg har leget med hønsenet. Jeg har "lært" hvad der kendetegner en god facebook status. Jeg har skrevet en nekrolog. Jeg skulle ha' skrevet en nyhedartikel over Rødhætte og Ulven (Hvilket minder mig om en opgave jeg havde i 6. klasse, bare det var over en anden historie!) og i dag skulle jeg så lære at lave en blog samt lave indholdsfortegnelse i Word.
Man kan godt blive skeptisk, det kan man.

I morgen står dagen på "misbrug" af brobyggere, som forhåbentlig kan hjælpe os med at lave en drejebog til vores kortfilm. Den drejebog skal nemlig afleveres senest fredag, så det kunne være fedt, hvis de ville hjælpe!

1 kommentar: