04.10.2011

Det er blevet efterår!

Vinden rusker rigtigt udenfor, og desværre kan jeg mærke den kolde luft fra vores utætte vinduer.
Har smidt en pizza i ovnen, og kæresten er smuttet til noget gøjl nede i byen de næste 4-5 timer.

I dag har vi haft gruppedannelser på uni, og selvom jeg måtte gå ekstremt meget på kompromis med emne, så tror jeg på at vi har fået dannet en god gruppe. Jeg håber det bliver godt, og ellers er der nyt projekt til februar jo! Vi skal nå meget på den "korte" tid vi har, så der skal kæmpes undervejs tror jeg. Men det skal nok blive godt! Jeg er ihvertfald opsat på at få det bedste ud af efteråret og begyndelsen af vinteren!

Jeg tror min pizza er ved at være færdig nu.
Så vil jeg sidde i sofaen med et tæppe og nyde NCIS og Bones!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar