13/10/2011

What a day!

Helt seriøst!
Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte henne! Jeg har lyst til at fortælle om dagen, vise billeder og samtidig fortælle jer alle sammen, hvor skide sød Camille egentlig er. Men jeg har ikke rigtig nogen billeder endnu. fordi jeg lod andre tage dem for mig. Så i må altså vente med historien om denne solskins-rige og dejlige dag.

Jeg kan fortælle jer, at jeg fik fingre i en lækker goodiebag! Men da jeg er for doven (Jeg er virkelig intet mindre end totalt drænet for alt der ligner energi - It's so scary!), så vil jeg vælge at linke til Camilles blog som de fantastiske goodiebags, som blev uddelt i dag!
Læs om indholdet lige HER!

Lige inden jeg tilter i seng igen, så kan jeg jo lave en lille teaser!
For dagens begivenheder nede i byen var ikke det eneste, som gav mig et smil på læben! I går fik jeg en seddel om en pakke. En pakke min søøøøøøøde kæreste hentede på posthuset i dag, da jeg nu ikke havde tid (What would I do without him?).
Og er i da stjerne for en aften, hvor var det en god pakke!


Sikke en indholdsrig og spændende blog jeg har mig her ...
Men jeg havde en god dag, fik hilst på den meget søde Camille fra Looklab og jeg er fuldkommen smadret fra inderst til yderst. Billeder fra dagen kommer senere, ligeså gør billeder af pakken samt en blog som jeg har glædet mig til at lave! Nemlig bloggen om mit studiested, hvor jeg i dag tog mit studiekort og listede mig ind for at forevige det med kamera!
- Der er en masse godt i vente kan i tro!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar