13.10.2011

Lidt blandet godt!

Jeg har skiftet til det gamle design igen.
Det er helt rart at se min header i toppen af bloggen igen, fremfor den der standard grå/sorte skrift. Øv, det var kedeligt! Ville gerne bruge det nye design, hvis bare der var mere mulighed for at gøre det mere personligt. Men man kan ikke ændre overskriften eller tekstfarven eller noget som helst.
Det virker lidt som et tilbageskridt for design mulighederne her på blogger!

Nå, nok om det!
I går aftes opdagede jeg faktisk, at jeg nu har over 30 læsere!!
Der er ikke så skide meget at sige til det andet end TUSIND TAK fordi i gider læse med!

Hvad kan jeg ellers fortælle?
Jeg skal til launch party i dag her i Aalborg. Det er lidt fedt, at jeg for en gangs skyld selv kan være med fremfor at læse om eventet på en eller anden blog. Håber der sker mere af den slags i Aalborg, så det ikke kun er Københavnerne der får lov til alt det sjove. Jeg skal derned sammen med Tina og Carina, og kommer forhåbentlig først hjem en gang i aften! Jeg satser på det bliver en rigtig hyggelig og underholdende eftermiddag sammen med dem - for slet ikke at tale om de andre der dukker op til eventet!
Er der nogen af jer der er fra Aalborg som kommer derned?

Der kommer selvfølgelig mere om det i aften eller i morgen!
Hyg jer!
- Og tak fordi i læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar