05.10.2011

Varmen ..



Jeg savner allerede varmen fra i lørdags. En varme der lokkede mig i min kjole fra Foreign Exchange, og en varme der fik mig til at savne Los Angeles mere end hvad godt var. For jeg er slet ikke klar til kulde, blæst og regn i store mængder. Jeg vil langt hellere have mere sommer!
Men sådan er livet jo. Man kan ikke altid få det, som man gerne vil have. Så i stedet for LA og varme kan jeg hygge mig med forelæsninger og P1 - og et besøg af mine to bedste veninder indenfor samme måned! Det er faktisk ret fantastisk, og  jeg glæder mig alt for meget!
Det kan vel kompensere lidt for, at varmen kom og prikkede til mig blot for at forsvinde igen!  Ondskabsfulde vejr!

Jeg har forresten søgt job. 
Kryds fingre!

2 kommentarer:

  1. Super flot outfit :-) Desuden rigtig fin blog du har :-)
    Du skal være velkommen til at kigge forbi min :-)
    http://jadoreblog.dk/

    SvarSlet
  2. Jo tak! Jeg er også ret glad for mit sats! Lange kjoler plejer jeg at undgå for alt i verden :P
    Jeg tror faktisk jeg har kigget forbi et par gange før, for at det ikke skal være løgn :)

    SvarSlet