22.10.2011

Jeg er træt og mæt!

Jeg sidder hjemme i Hirtshals til en forandring, og jeg er både træt og mæt efter en dag med en masse god mad! Lige for at toppe det, så skal vi ud og spise i morgen, hvor turen går til Thisted for at sige hej til min mormor. Hun fylder år på mandag, så man kan vel kalde det en stille fejring af hendes fødsesldag!
Så jeg har ikke så skide meget at fortælle. Jeg er bare træt og mæt!

Jeg kan til gengæld fortælle, at jeg i morgen vender tilbage med billeder af ugen outfits. Det har dog været ferie, og derfor er der heller ikke så meget forskelligt at vise jer. Jeg har tilbragt en hel del tid i min store t.shirt fra North Carolina og mine bløde bukser fra Aeropostale - mens jeg har spillet Triple Town så mange timer, at jeg nu drømmer om det. Men jeg er kun 200.000 point fra at slå min kærestes rekord nu - så jeg bliver bedre til skidtet! Til gengæld begynder hverdagen også igen på mandag, så jeg må lære at styre mig!

Håber der er opbakning til mit tøj projekt når jeg laver et indlæg i morgen aften en gang!
Ellers bliver jeg næppe klogere på, hvad jeg skal beholde og hvad der skal ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar