29.05.2011

What to do?

Jeg burde faktisk vaske op. Opvasken bliver jo bekendt ikke mindre af, at man bare lader den stå.
Jeg synes bare ikke, at jeg gider. Men igen, gider man nogensinde opvask?
Jeg tænkte ellers lidt på at spille Wii. Det er lidt kedeligt alene, men jeg trænger til at bevæge mig lidt. Så en halv time med Just Dance 2 ville bestemt ikke skade. Det er faktisk hårdere end man ellers lige skulle tro!
Henrik er jo travlt optaget af forberedelse til eksamen, så jeg bliver nød til at underholde mig selv.

Har i øvrigt også besluttet, at jeg tager i fitness en uges tid inden jeg afmelder.
Hvis Henrik alligevel sidder og stresser over eksamen herhjemme, så ville det vidst ikke skade, hvis jeg tog et par dage nede i fitness. Jeg trænger bestemt også til at komme i gang igen, efter snart to uger med sygdom og sofa. Man bliver virkelig frygteligt doven! Jeg sover alt for meget, og jeg orker ingenting. Jeg spiser heller ikke ordenligt! Og jeg skal jo gerne være klar til at fylde maven, når folk bliver studenter her om ikke så længe!
Så et par dage i fitness. Jeg skal afmeldes inden d. 15, ellers skal jeg betale for en måned mere. Så indtil d. 14 kan jeg altså bruge fitness. Hvilket jeg hellere må gøre!
Jeg ved ikke så meget om motion, men hvis man ikke kører alt for hårdt på, gør det så noget man kommer derned hver dag egentlig? Bare lige ... 20 minutter om dagen på en eller anden maskine?
Jeg skal nemlig beslutte, om jeg skal forny mit periode kort eller bare købe et klippekort. Skal jeg derned hver dag, så periode kort. Skal jeg derned hver anden dag, så ville klippekortet være bedre.
Uden fitness kommer jeg jo ikke til at tage i byen så ofte mere alligevel. Og 400 kr for et periode kort er altså mange penge, når man nu ingen har!

Oh well, opvasken og min Wii venter på mig.
Må hellere lette numsen fra sofaen inden jeg falder helt sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar