16.05.2011

Sygdom ..

Jeg er syg.
Og det der næsespray er virkelig ikke sundt. Hvordan bliver folk afhængigt at noget, som er så ubehageligt? Hader virkelig næsespray. Og det blandet med en god mængde snot fanget i hovedet, gør mig virkelig tosset meget utilpas.

Hele lørdagen gik med kage, en tur i regnen og 7 timers melodi grand prix sammen med pigerne.
Hele søndagen blev brugt på et ukendt antal timer i sofaen sammen med Henrik, hvor vi så "How I Met Your Mother".
I dag stort set det samme som i går. Men nu sidder Henrik og forsøger at lave noget, og jeg sidder her. Syg, træt og godt irriteret.

Især nyhederne pisser mig af lige nu.
Mest fordi jeg er træt af politik. Især Helle.

Jeg vil berolige mig selv med Amaury Vassili.

 
 21 år og sådan en stemme ... 
Damn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar