25.05.2011

Når det trækker op til regn ..

Åh, du kære hoste som hjemsøger mig nat og dag.
Vil du ikke godt forsvinde nu?

Det hjælper sjældent at tale pænt til sin hoste. Havde det hjulpet, så havde hosten været væk for længst.
Jeg var ved lægen her sidst på eftermiddagen, og han sagde noget henkastet om bronkitis og gav mig en recept på penicillin.
Så jeg går bare en skøn uge i møde!

Jeg har købt nogen æg og smoothie blandinger til de næste par dage, så jeg måske kan begynde og få en lidt mere nærende frokost i mig. Mine madvaner når jeg går herhjemme er langt fra gode, så håber jeg får taget mig sammen til at gøre lidt ud af min frokost eller eventuelle morgenmad. Alt efter hvornår jeg står op.

Jeg skal også ned i byen i morgen.
Jeg skal afmeldes fra fitness! Desværre. Jeg ville virkelig gerne blive dernede, men når kommunen nu skærer i min kontanthjælp, så er det desværre for dyrt. Det er ellers et skønt afbræk i hverdagen, og en perfekt mulighed for at komme lidt ud og bruge kroppen.
Jeg er virkelig ked af, at jeg skal stoppe dernede. Det irriterer mig virkelig meget, at det skal være sådan. Det havde været rart, hvis jeg kunne blive indtil jeg begynder at studere i september. Det er tre måneders motion som jeg ikke får. Men jeg er med al sandsynlighed stadig arbejdsløs de næste tre måneder.
Jeg hader det virkelig.

Så afmelding af fitness, penicillin, mindre penge og flere dage hjemme i sofaen.
Det er nu jeg trænger til gode nyheder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar