03.05.2011

Det der underlige vejr !

Min dag har været dejlig kan i tro!
Vejret har dog været ret bizart, og da turen gik mod fitness centeret i formiddags fik jeg oplevet regn, lidt hagl, noget slud samt torden og lyn. En tordenbyge som i øvrigt var noget tættere på, end jeg tidligere har været vant til. Jeg vil helst være indenfor når der er lyn og torden. Bare for en sikkerheds skyld!
Men for en kort stund dækkede det hvide tøsne/slud jorden.


Lidt pudsigt egentlig. Nu begynder jeg lidt at frygte for vejret i weekenden, fordi det skulle helst være skide godt! Planen er jo egentlig, at vi skal ud og fiske sammen med min bror. Hmm. Ja, det har jeg ikke sagt. Jeg skal hjem til min storebror i weekenden sammen med Henrik. Det bliver sikkert hyggeligt, selvom de to gerne rotter sig sammen i mod mig. Det er død irriterende i øvrigt!
Men tilbage til vejret. For ligeså hurtigt som regnen med slud og torden kom ... Ja, ligeså hurtig var det faktisk væk igen. Så da turen gik hjem nede fra fitness var det tørt. Kort efter det så man faktisk også noget af solen igen. Og dermed blev mit regntøj faktisk helt unødvendigt. Heldigvis kan man vel sige ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar