05/05/2011

Nye bøger ..

Kender i de der dage, som bare virker ekstremt lange, selvom der ikke helt er sket så meget?
Det er lidt underligt faktisk. Det hjælper heller ikke meget at jeg stod halv sent op.

Men jeg kom i fitness.
Blev bare hurtigere færdig end regnet med, så havde over en time inden jeg skulle til line kontrol hos Louis Nielsen. Og hvad går man så? Jo, man går ind og prøver en masse tøj man alligevel ikke har råd til. Det er faktisk bare lidt dumt, men tiden skulle jo gå med noget. Jeg fik heller ikke fundet noget jeg måtte eje, så jeg brugte ikke penge!
Bagefter gik jeg ind i Arnold Busck. I går så jeg, at de havde sådan et "Få tre bøger, betal for 2". Pocket godt nok, men det er lang tid siden jeg har læst, så det var værd at kigge efter alligevel synes jeg.
Efter at have kravlet rundt på gulvet en 10 minutter fandt jeg tre bøger. Den sidste var lidt et sats, men den virkede interessant. Så jeg valgte at give den en chance. Nu ved jeg ikke om i overhovedet er interesseret i mit bogvalg, men i får lige et billed af dem alligevel. For jeg glæder mig sgu til at læse alle tre!

Fik jeg nævnt, at jeg glæder mig til at læse dem?

Så nu bliver turen til Sjælland i morgen sgu nok meget lækker. 
Jeg ved ihvertfald at jeg skal have min computer med, mindst en af mine bøger og jeg skal undgå linser så jeg kan sove minimum tre af de 6 timer! Og siden det er sidst på dagen vi rejser, så skal jeg også have en pose chips eller sådan noget med. Så er jeg bare klar er jeg! 

Nå, jeg vil putte mig foran tv'et og spile lidt mere af min tid. 
Håber i får en dejlig weekend - og husk nu Mors Dag på søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar