26.05.2011

Penicillin ...

Jeg har taget den første tablet i dag. Skal tage en mere i aften.
Jeg gider ikke være syg længere, og jeg gider slet ikke være på penicillin den næste uges tid.
Selvom det er vel godt det samme. Jeg skal alligevel afmelde fitness, og størstedelen af dem jeg kender sidder med eksamens stress. Så jeg mangler ærlig talt noget selskab, men hvor finder man lige det på magisk vis?

Så nu sidder jeg bare her med halv fedtet hår og ser CSI.
Henrik burde komme hjem om en times tid, og i den time skal jeg egentlig ha' lavet en madplan.
Vi har ikke mange penge tilbage på kontoen, så det bliver noget med rugbrød og tømme fryseren.
Ikke specielt interessant, men vi er jo også sidst på måneden. Så det sker jo, at man må skære lidt ned på standarden.

Wauw, sikke en blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar