10.05.2011

Bare en lille weekend da!

Henrik og jeg var på besøg hos min bror i weekenden.
Vi kom først hjem i går sidst på dagen. Til min store overraskelse var vores badeværelse blevet overtaget af myrer i løbet af weekenden. Det er simpelthen så klamt! Så skal faktisk i gang med noget rengøring nu her om ... når jeg tager mig sammen!

Men tilbage til min weekend på Sjælland!

Fugle i Kongens Have! 
De blev jagtet af duerne. Stakkels fugle!

Haven bag Statens Museum for Kunst.
Der var lidt mere ro!

.. Og der sidder vi bare og nyder vejret. Dejligt!
Lige indtil vi skulle have aftensmad .... 
Running sushi ... 
Genialt koncept!

Selv jeg fik rigeligt sushi! 
Selvom jeg havde troet de små varme retter
ville ha' været min redning. Men sådan blev det ikke!
Faktisk fik jeg spist så meget, 
at det blev svært at synke til sidst. 

Det var en god lørdag, men (Som min bror ville sige .. ) ..
er du stjerne for en aften, hvor var jeg mæt bagefter! 
Stedet hed i øvrigt Nagoya

Søndag var en hjemme dag - takket være mig selv endda. 
Den blev brugt på bl.a. at lade herrerne drikke øl på terrassen. 

.. Og spise Deep Pan Pizza med ekstra ost. 
Damn, den var svært at spise ret meget af!

 Og solen var på vej ned ... 

.. Og forsvandt til sidst. 
Enden på weekenden. 
Mandag gik turen bare hjem mod Aalborg igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar