04.05.2011

En hyggelig dag ..

Det er nu ikke fordi der er sket det vilde i dag, men jeg har haft det hyggeligt.
Jeg stod op ved en 10 tiden og smuttede ved 11 tiden ned i byen til mit forrige aktiveringssted. Jeg havde nemlig lovet Pernille at kigge forbi og sige hej. Det var faktisk ret hyggeligt, og vi havde en hyggelig dag nede i byen hvor vi gik rundt, kiggede diverse butikker igennem og fik spist noget frokost.
Ikke det vilde, men det var super hyggeligt. Det var dejligt!

Så nu sidder jeg bare herhjemme og venter på vasketøjet.
Og på Henrik kommer hjem. Og aftensmad.
Resten af min dag er faktisk virkelig kedelig nu jeg lige får den tænkt igennem. Måske er det derfor jeg lige i øjeblikket sidder og keder mig helt sindsygt meget. Det er frygteligt. Selvom tv'et kører i baggrunden, så sidder jeg bare og halvsover. Sidder og overvejer, om mine linser skal ud så jeg er sikker på, at jeg ikke falder i søvn med dem i! Hahah! Det ville ellers være typisk, ikke?

Nå, nu er jeg lige inde i sådan en sjov periode med dagens billed af mig.
Så i dag skal i da ikke snydes. Jeg ligner nu mig selv ret meget ...

Måske jeg skulle tage et billed af hele mig i stedet?
Sådan lidt ... dagens outfit agtigt?
Selvom mit skab er død kedeligt ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar