24.05.2011

Frisk luft ..

Jeg har været udenfor i dag! Med bussen ned til byen og alt muligt!
Det var dog en ret kort tur. 1½ time med transporttid. At gå rundt og lede efter solbriller og nyt tøj er bare så kedeligt når man er alene. Jeg manglede virkelig noget selskab - igen i dag. Men de fleste sidder og stresser med eksamens opgaver og et eller andet. Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal fange folk. Desuden er jeg stadig syg, så har heller ikke samvittighed til det.
Men jeg fik i hvert fald luftet min nye taske i dag! I har ikke set den, har i?

Den er da AWESOME, ikke?

Jeg har også ringet og fået en tid ved lægen i dag. 
Selvom jeg er ret frisk efterhånden, så er hosten der stadig. Hosten må jo være der af en årsag, og jeg måtte hellere tjekke at der ikke er noget galt. Nogen mistænker lungebetændelse, men jeg har ingen feber. Så jeg ved det virkelig ikke. 
I morgen kl. 16.50 har jeg altså en aftale ved min læge som jeg ikke kan fordrage. Yay!

Hvad ellers? 
Ikke så meget. Rejsen til LA bliver ikke i næste måned. Min bror kan ikke få ferie, og nu er vi nået dertil, hvor det er begyndt at blive dyrt og skulle bestille den. Men vi har snakket om august, hvor min bror har fundet nogen vildt billige billetter! Så jeg skal fange Naja senere og snakke med hende om det. 
Håber det bliver til noget. Mit friår skulle handle om en awesome rejse! Men alting er blevet udskudt gang på gang på gang. Så ugen før uni kan det være, at jeg er heldig at komme på ferie langt om længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar