06.12.2011

Wauw, mums!

Som nogen af jer måske husker fra weekendens indlæg, så var jeg i lørdags i Tivoli. Jeg har været i Tivoli flere gange i julen, dog er jeg altid kommet tomhændet derfra. Tivoli er - om folk er enige eller ej - altså alt for dyrt i mine øjne. Men da jeg faldt over flødebooller med jordbærsmag og lakridssmag vidste jeg, at de måtte med hjem!

 Jordbær var til mig selv, lakrids var til min kæreste. Sådan en lille adventsgave kan man vel godt sige! Og da jeg så blev slik sulten mindede min kæreste mig om de hersens lækre sager måske skulle afprøves - så vi tog en.
Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal beskrive min begejstring. For pokker, hvor smager de altså bare alt for godt! Havde planlagt det som en belønning de sidste dage af mit projekt, men nu er pakken jo åben. Så må hellere guffe dem i mig, inden de bliver kedelige! 5 flødeboller der skal fordeles over 9 stressende dage - det er altså er skidt regnestykke. Men for fanden jeg håber at dagen i morgen ender i kaos, for så kan jeg da trøstespise sådan en!

Så en anbefaling fra mig til jer - Spangenberg flødeboller er slet ikk' så ring' endda!

2 kommentarer:

  1. Ej det lyder da bare som en mega favorit hos mig. Dem må jeg prøve ;)

    SvarSlet
  2. De er sgu også gode !!
    Det er svært ikke at æde hele pakken på en gang :P

    SvarSlet