28.12.2011

Nu sagde jeg godt nok ...

 ... at der ikke ville komme mere jul på bloggen. Men med inspiration fra alle andre bloggere der deler deres julegaver med deres læsere, så fik jeg lyst til at gøre det samme! Samtidig får i lige i en anbefaling til sidst!

 Poul Pava termokrus - Herstal flag - Nuance karaffel - Tørklæde -  Strømper - Marcipanbrød - Hvid trøje fra Vero Moda - Penge til bøger (Uni livet er dyrt!) - Gavekort til HM ....
Billetter til SPAS her til foråret til mig og min kæreste (Lille julegave fra min bror, jo tak!)
 Raving Rabbids fra min kæreste - et spil jeg igår fik testet og klart kan anbefale.
Jeg synes det har stor underholdningsværdi, hvis man kan lide kaninlignede dyr der taler sjovt! Det er ikke svært, ret nemt at gennemføre også ... men hvis man mangler et Wii spil at spille med sine venner, så er det her virkelig et spil, hvor alle kan være med. Selvom der er den normale begrænsning på max 4 spillere. Det er vidst også rigeligt hvis man skal fægte med armene!

Jeg synes, at jeg har fået nogen skønne julegaver! 
Havde slet ikke forventet at få så meget, og min familie fra Kolding glemte min julegave, så har faktisk en til gode endnu! Det er slet ikke så ringe endda! Ved at pakken indeholder støvler og tre disney film, så kan slet ikke vente til den rammer lejligheden her i Aalborg i løbet af januar - forhåbentlig!

Har i fået nogen gode gaver? :)

5 kommentarer:

  1. Jeg gav min kæreste biletter til Mick Øgendahls' SPAS, glæder mig også! :D

    SvarSlet
  2. Jeg havde kigget på det til min kæreste, men budgettet var ikke så stort desværre :P
    Så var ret glad da min bror fortalte mig, at der skulle være en gave i postkassen når jeg kom hjem igen :P
    Det skal helt sikkert nok blive godt! :)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne gaver!
    Jeg er også selv rigtig godt tilfreds med mine egne. ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine gaver, du har fået(:
    Fedt I skal ind og se stand up(:
    Jeg har fået en masse gode gaver(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ja, det er nogen dejlige gaver :)
    Dejligt i også er glad for jeres :D

    SvarSlet