15.12.2011

Når ens held vender !

... Og det skal jeg virkelig love for, at det har gjort i dag.
I første omgang kan jeg jo starte med at konkludere, at mit P1 projekt er færdigt !
Derudover har jeg snakket med en veninde, som måske gerne lige vil sige hej i løbet af juleferien!
For at toppe det har jeg en aftale med min partner in crime, Carina - som har taget vanilliekranse med!
Sidst men ikke mindst .... Kan i huske dette indlæg? Her er forklaringen ..

 Orange bukser og en "Stay Awesome" t-shirt - jo tak!

Det kostede mig godt nok lige rigeligt, men det er sgu det værd. Der var meget panik omkring, hvilket størrelse jeg skulle bestille, og jeg blev rådet til nogen helt andre størrelser end det jeg kunne måle og regne ud på nettet. Til sidst tog jeg chancen og tog en beslutning - og de sidder perfekt!

Den her torsdag er slet ikke så ringe endda!

6 kommentarer:

  1. I LOVE THE ORANGE PANTS :O

    SvarSlet
  2. Sådan! Lyder mega nice alt sammen :D

    SvarSlet
  3. Mimi: Jeg er også ret begejstret :D
    Maria: Ja, det er slet ikke så ringe i dag :D

    SvarSlet
  4. Åh de bukser der! Tror også jeg skal have dem, de ville stå så godt til mig ur :p

    SvarSlet
  5. Hahah' ja, true :P
    Men prøv at finde dem i DK. At få pakker fra USA er lidt dyrt :P

    SvarSlet