18.12.2011

Kan man ...


... blive sur, når det er sådan et ansigt der vækker en? Nej, vel?
Jeg savner godt nok at have hund, derfor var det også en himmelsk overraskelse, at min stedfar var blevet dogsitter her i weekenden. Han er bare den dejligste bamse-agtige hund som virkelig aldrig siger nogen ting. Han er bare så skøn er han, men lidt fjollet.
Mille - min gamle  hund -  var ihvertfald sjovere at lege med end han er. Han ser bare forvirret ud!

Disse billeder er fra besøget hos familien i Køge tidligere på måneden, hvor turen også gik i Tivoli. Jeg tænkte på at tage mit kamera med, men valgte at lade være. Det er vidst meget godt, for min julegave bliver sgu tung nok at få med hjem til Aalborg!

Nyder i weekenden?
I så fald, med hvad? :)

4 kommentarer:

  1. Awwwwwwww soooo cute! Skal også hjem til Andi i dag! :D

    SvarSlet
  2. Det er en meeeeeeget smuk hund .

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød! :D

    Kender det godt. Når jeg sover hjemme ved mine forældre og går på toilet efter jeg er stået op, så kommer min hund trippende op ad trappen for at sige hej til mig - det er så dejligt :D

    SvarSlet
  4. Pernille: Ja, han er skøn! Aww, Andi! Ham savner jeg altså også lidt :)

    Mimi: Indeed! :)

    Neverending: Aww, det er virkelig sådan noget man savner. Jeg mangler altså noget til at irritere mig dagen lang :P

    SvarSlet