19.12.2011

Det der med at pakke julegaver ind ..

Jeg sidder og overvejer, om jeg skal pakke en gave om.
Jeg har været ude og købe en julegave i en butik, som havde ansat en til at pakke gaver ind. Jeg stiller virkelig ikke de store krav til gaveindpakningen, men når jeg ligefrem selv kan gøre det pænere, så synes jeg sgu det er lidt skuffende. Jeg har selv pakket end gave ind i dag, og den ser rædsom ud. Selv båndet fejlede jeg med, og måtte tape det fast til papiret. Det er til grin!
Men hvis man ansætter nogen til KUN at pakke gaver ind i en butik, så er det virkelig ikke okay, at den gave er ligeså dårligt pakket ind - hvis ikke den faktisk er værre pakket ind. Jeg er bare træt af, at jeg først opdagede da jeg var kommet hjem.
Så er dovenskaben blot en forhindring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar