10.08.2011

Tusind tak!

Det er vidst blevet tid til lidt af en takke-runde, så sådan en får i altså i dag!

Tak til jer som har stemt på en ny header til min blog. Jeg havde faktisk forventet, at i ville tvinge lidt farve igennem på min blog, men det lader ikke til at være tilfældet. Ihvertfald er den header jeg har sat op nu, vinderen med hele to stemmer til anden pladsen.
Tak for jeres hjælp! Jeg håber i er tilfredse med resultatet!

Tak til de bloggere, som har forsøgt at sprede ordet om min blog. Den vigtigste tak i denne kategori må uden tvivl gå til en trofast læser ved navn Dear Diary by PriK. Tusind tak fordi du har haft et link til min blog på din blog! Det har alligevel givet mig et lille antal besøgende mere. Så tusind tak!

Tak til de bloggere som deler deres blogs med mig og eventuelle læsere. Det er skønt at blive inspireret til at læse lidt nyt en gang i mellem, og med den brugerlavede blog-roll er det jo nemt. Jeg håber alle besøgende vil reklamere lidt for deres blog der. Jeg skal ikke kunne sige om i får mange besøgende af det, men jeg besøger jer helt sikkert ihvertfald!

Og sidst men ikke mindst ... KÆMPE tak til mine faste læsere! 
I dag kunne jeg åbne siden og glædelig opdage, at jeg har hele 20 faste læsere nu.  
Samt en enkelt der følger mig via bloglovin - AWESOME! 
Det er virkelig fantastisk, at i gider læse med om løst og fast - og primært ligegyldige hverdagsting. Det er simpelthen skønt! Det er jer der giver mig lysten til at blogge, så uden jer ville bloggen jo ikke være her. Men det er en skøn fritids-syssel, så det glæder mig at i læser med. Og jeg har også modtaget en del kommentarer på det sidste, hvilket er virkelig skønt!
Så jeg har ikke meget andet at sige end tak, tak og atter tak!

"Taknemmelighed er rigdom. Utilfredshed er fattigdom"
- Doris Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar