03.08.2011

Things I would like to own ..

Det er ingen hemmelighed, at jeg snart skal til LA. Jeg har allerede været på udkig på nettet efter Outlets, og kigget diverse kollektioner igennem for de pågældende butikker. Det er selvfølgelig meget usikkert, hvad de har i outlet butikkerne, men man har vel lov at drømme! Ihvertfald har jeg fundet nogen ting, som jeg vil være på udkig efter - eller forhåbentlig finde noget tilsvarende!


Nyoko
 Hey Jute Foldover Clutch
Back Talk

Ann Taylor


BCBGMAXAZRIA

Luz Reverse-Print Striped Top (Mig og striber altså!)

Kalen Strapless Striped Jacquard Dress

Charlotte Russe
- Jeg ved ikke helt om det er til at stole på, men siden viser priserne i kroner. 
Og det er fuldkommen sindsygt billigt! Kig på det, hvis i tør tage chancen! 
Dolman Dress

2-Fer Dress

Og alle kjolerne koster lige omkring 30 kr.
Det er bestemt ikke en butik jeg kommer tomhændet fra!

GUESS
(Jeg er ved at være doven nu, så i må nøjes med billeder alene!)


Juicy Couture



Og hvis man dog bare havde råd ... 
Michael Kors




Men det får jeg sgu aldrig råd til!



Nu må vi se hvad jeg finder, når jeg endelig kommer derover. Forhåbentlig finder jeg noget billigt - om ikke andet skal turen ihvertfald gå forbi Charlotte Russe for at se om det er så billigt. Hvem kan ikke bruge en hverdagskjole til knap 30 kr eller lige over!?? 
Og jeg håber de støvler fra Nine West er noget billigere når jeg kommer derover. For jeg kan virkelig godt lide dem! Jeg vil så gerne have dem! De er så fandens fine! GIV MIG!

Jeg glæder mig fuldstændig tosset meget til at komme derover. Jeg glæder mig til at shoppe amok som jeg ikke har gjort det siden 2008 hvor jeg var i NC og NY! Jeg kan virkelig ikke vente. Og jeg har forelsket mig i en badedragt fra Change, som - hvis min kæreste synes jeg ser ligeså lækker ud i den som jeg synes - ham den dejlige muligvis vil give mig! 
Jeg skal shoppe, jeg skal bade på Venice Beach og jeg skal være lækker gylden når jeg starter på universitetet d. 1 september - mig som ellers aldrig har den mindste smule farve overhovedet!



Alle billeder er selvfølgelig taget fra den nævnte butiks hjemmeside

6 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det lækkert ud! Ville ønske jeg kunne passe i din kuffert, men der bliver da slet ikke plads med alt det tøj du skal have :) Jeg glæder mig til en modeblog/ live modeopvisning når du er kommet hjem :)

    SvarSlet
  2. Ja, det ser smadderlækkert ud - men det meste er nok mere end jeg vil give pr. beklædningsgenstand :P
    Så nu må vi se hvad jeg kommer hjem med :P

    SvarSlet
  3. Ang. billigt tøj + fodtøj. så tjek nelly.com, de har meget udsalg :)

    SvarSlet
  4. Har du overhovedet plads til alle de ting?

    SvarSlet
  5. Anonym: Nu er pointen netop, at jeg kan prøve før jeg køber det samt sparer fragten :P

    Mac: Ork ja, jeg pakkede alt for meget sidst jeg var afsted, så den her gang pakker jeg med vilje for lidt :P

    SvarSlet
  6. Kan man ikke købe noget af det der tøj på nettet? :O

    SvarSlet