27.08.2011

Sidste dag i staterne!


Den blå kjole var en kjole jeg meget mod min vilje, måtte efterlade herovre.
Men jeg fandt en billig erstatning som i kan se til højre, og den er ikke for lang!
Hvad synes i? Jeg savner sgu den blå, men er glad for den sorte!

Og så var vi lige en sidste tur i stillehavet!

Og her er så alle poserne fra ugens indkøb - minus ECCO posen til sandalerne i forgrunden.
Jeg glæder mig til at vise alle mine køb! I har ihvertfald set både sandaler og kjole nu!

Nu vil jeg forlade dette langsomme lorte internet, og få et par timers søvn inden vi skal tidligt op og mod lufthavenen. Vi ses søndag over middag engang! Med mindre jeg sover så snart jeg rammer min brors lejlighed søndag over middag !
Håber i glæder jer til at se mit tøj ligeså meget som jeg glæder mig til at vise jer det. Kan i se hvilke mærker jeg har købt mig fattig i egentlig? I kan altid åbne billedet i en fane for at se det i stort sikkert!


4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se tøjet! :)

    SvarSlet
  2. Og jeg glæder mig til at vise jer det! :D

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig rigtig meget til at se tøjet! :) Og kan godt forstå, du kunne lide den blå kjole; men den anden er nu også meget sød, det er en god ting at den ikke går helt ned til fødderne som den anden.

    SvarSlet
  4. JA, det er en god ting. Dog stikker det stadig i mig at se den blå. Den bliver sgu svær at komme sig over kan jeg godt mærke!

    SvarSlet