12.08.2011

Photospam - of me!

I forbindelse med købet af en ny bærbare i dag, har jeg brugt natten på at rydde op i mapperne på min nuværende bærbare. Hvilket jo selvfølgelig gav mig noget arbejde med billederne, for jeg er ekstrem god til at tage dem, og knap så god til at sortere dem.
Men nu er det ihvertfald gjort, og her er lidt af det jeg har fundet i mit rod!

 Et hår der sidder i vejen!
Billedet til venstre kan ikke forklares, og billedet til højre er NOM!

 Med det danske vejr, må man acceptere man ikke kan være lækker hver dag!
Can you be sad, when I look like this?
Jeg laver mad, og intet er brændt på endnu! SEJR!
Et lækkert søskende par!
 Som henholdsvis legebarn og lege-moster!
Mit indre legebarn igen .. 
 Fraklip fra skovturen!
 Ja, jeg ser idiotisk ud når jeg retter på mit tørklæde!


And this ... is end of photospam.
Hope I made you guys laugh a little! I had fun looking through all these pictures at least!
Tell me if you like or dislike this kinda posts! So I can do it again, or not do it again!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar