20.08.2011

Om en time ...

... er det et døgn siden vi forlod min brors lejlighed på Sjælland.
Vi er nu ankommet til hotellet. Min bror er gået på jagt efter mad, Naja gør sig klar til at gå i seng og jeg er næsten også klar til at gå i seng. Jeg synes bare lige, at jeg ville fortælle, at jeg er ankommet. 'Og fy for satan en lang rejse! Især når begge fly havde små børn om bord. Jeg synes seriøst små børn/babyer skulle forbydes på fly. 8½ time og efterfølgende 5 timer i et fly med skrigende, trætte børn er .... længe. I terminalen slipper man jo heller ikke for dem. De er overalt!
Vi var forsinket allerede fra start af. To timer fra Kastrup faktisk, og så en time mere fra Toronto. Så det er fandme rart at være fremme nu. Har sovet helt ekstremt lidt på turen, og jeg er så klar til at gå i seng nu. Heldigvis er klokken også 11.15 herovre nu, så det kan man vidst godt kalde sengetid!


Årh, jeg føler stadig alting ryster efter al den turbulens jeg har oplevet det seneste døgns tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar