16/08/2011

Om at være kvinde ...

... med alt hvad det indebærer. Fx pakkekriser i tilfælde af rejse.

Jeg har pakket lidt i løbet af dagen, men er stadig i tvivl. Mangler jeg noget? Har jeg for meget med? Har jeg for lidt med? Er der noget jeg ikke har brug for? Er der noget jeg kunne få brug for, men som jeg umiddelbart ikke har tænkt på?

Lad os se engang ...
Jeg har pakket ... 4 toppe, et par short, en nederdel, to kjoler og en buksedragt. Så kan jeg vel variere lidt efter ønske? Men er det måske alligevel ikke så varmt, at jeg kunne undvære den ene kjole? Eller buksedragten? Eller skal buksedragten med fordi den er ideel til at dække ben i tilfælde af for meget sol?
Skal jeg have en trøje med? Og hvilke slags? Bare en der dækker skulderne, eller en der måske varmer lidt?

Jeg har pakket et utal af BH'er, selvom det bliver de samme tre jeg kommer til at bruge. Jeg kender jo mig selv.Det samme gælder næsten for strømperne, bare uden at bruge de samme tre par. Jeg har så mange strømper med, og får jeg brug for dem? Men mine sandaler stinker jo, så et par sko at gå i er vel nødvendigt?

Jeg har pakket det meste af min toilettaske. Allergipiller, næsespray mod allergi (Som i øvrigt virker over alt forventning!), p-piller, sæbe, creme til ømme fødder, solcreme, aftersun, skraber, veet hårfjerningscreme, vatpinde, make up og make--up fjerner i form af servietter.
Jeg mangler en creme til ansigtet! Godt jeg skriver den her - for jer - meningsløse blog.

Jeg har fundet solbriller med og uden styrke, mit National Geographic blad, håndcreme til tørre hænder, læbepromade, opladet batteriet til begge kameraer og grubler over hvilken taske jeg skal have det i, som kun skal med til Sjælland og blive der mens jeg er i staterne.

Jeg tror det er lidt heldigt, at jeg først tager afsted sent i morgen.
Men jeg er ved at være klar nu tror jeg. Jeg tror ikke, at der er så meget mere jeg kan mangle.
Jo, et par kg ekstra som modvægt til al den mad jeg ikke kommer til at spise i USA fordi tidsforskellen er dræbende for mig de første 4-5 dage. Men jeg må jeg klare mig med det jeg har!

Jeg lover at sige hej til jer, inden jeg rejser til staterne!
Og husk at stemme i afstemningen i siden, så jeg ved hvor meget arbejde jeg har når jeg kommer hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar