14.08.2011

New In - and it was free!

For ikke så lang tid siden, tog jeg en ganske kort sviptur hjem til min kære mormor i Thisted.
Her fik jeg et par bukser stukket i hånden med beskeden, at de var et fejlkøb af en hun kendte. Og hun havde så tænkt, om jeg ikke kunne bruge dem, hvilket min mormor selvfølgelig nok skulle spørge efter!
Så jeg prøvede dem, og eneste problem var længden, som det jo næsten altid er. Min mormor kendte en der kunne ligge dem op for mig, så det kunne hurtig klares.
Og i går til familie tam-tam fik jeg dem så stukket i hånden igen.


Det er sgu ikke fordi de sidder ekstremt godt på mig, men de sidder fint nok til mig.
De er varme, de er meget blå (Dvs jeg har et par bukser med farve!) og de var helt gratis.
Og hvem kan ikke bruge et par gratis bukser?

2 kommentarer:

  1. Hej Maria! Ville egentlig bare lige sige tak for alle de fine kommentarer, du efterhånden har skrevet på min blog. Sætter rigtig stor pris på det, tusind tusind tak!!

    Knus fra Line.

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt.
    Er jo fast læser, og jeg har det sådan at når jeg alligevel kigger, så kan jeg ligeså godt kommenter når jeg har noget af sige :)

    SvarSlet