18.08.2011

Mens brormand skaffer føde ...

... sidder jeg på min flade røv, og håber det snart er fredag så jeg kan begynde min rejse til staterne.
Folk glæder sig over solen, men jeg synes stadig det er halv koldt. 30 grader, kom til mig!
Jeg var nede i byen for ikke så lang tid siden, men jeg glemte desværre mit kamera. Jeg blev faktisk ret sur på mig selv, for det er længe siden jeg har lavet en billedblog synes jeg. Jeg tog nogen få billeder med mobilen, men den vil ikke overføre til et web album, så det hjælper jo ikke så skide meget.

Min bror er ude og fiske, og forhåbentlig kommer han hjem med torsk til aftensmaden. Det er planen ihvertfald, så hvis han ikke fanger noget er vi lidt på røven vidst. I mellemtiden sidder jeg her i hans lejlighed og lytter til lidt af hvert. Lidt Lady Antebellum, Heidi Herløw og af og til sniger der sig lidt rap i form af Kanye eller Jay ind i mellem. Så det er ret godt blandet synes jeg selv.
Jeg spiste en is nede i byen, menn var stadig lidt småsulten og ekstremt tørstig da jeg kom hjem. Så jeg har rodet i min brors fryser og lavet mig en bær smoothie. Med et ekstra drys af blåbær!
NAM NAM NAM!

Hvad laver jeg ellers? 
Jo, jeg sidder og halvsover lidt. Er virkelig træt af en eller anden årsag. Måske er det fordi jeg ikke har sovet 12 timer i dag. Jeg har godt nok været inde i en ond, ond, ond døgnrytme. Det hjælper helt sikkert ikke, at jeg skal til USA, hvor jeg rejser godt og vel 7 timer (Tror jeg, gider ikke tælle) baglæns. Det bliver sgu hårdt!

Jeg sidder og stirrer på min brors tomatplante. Hans lille hjertebarn. Jeg har hørt rigtig meget om den tomatplante siger jeg jer! Og nu står den og stirrer på mig fra den anden side af vinduet. Den er blevet lidt større siden sidst jeg så den. 
Min bror har plapret om den i evigheder, så nu deler jeg altså tomatplanten med jer!
Han kommer nok ikke til at mangle tomater, tror i?

Kunne det være, at man skulle snuppe en lille bitte morfar? Tomatplanten og facebook er sgu ikke så pokkers sindsoprivende i længden alligevel, og min smoothie er så godt som borte og kæresten er optaget - hvilket jeg lidt havde glemt da jeg ringede. Ups!

Jeg kan slutte bloggen af med udsigten fra min brors lejlighed. Jeg har før delt en solnedgang med jer, men det var lidt før jeg fik så mange læsere. Måske er Birkerød ikke noget specielt, men en god udsigt skal man aldrig undervurdere! 

Er himlen ikke flot i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar