21.08.2011

Man kan blive træt, det kan man!

Og jeg skal lige love jer for, at jeg er det!Her kommer et par billeder fra første dag i LA!

Vi starter ud med en sund og nærende morgenmad!

Så danser man lidt i bilen til Party Rock Anthem..

Står og nyder udsigten over LA!

Jeg synes sgu der var flot udsigt fra Getty Museum!

Min bror forsøger at fange et pænt billed af mig og Naja,
men skarp sol og dårlig humor gør det ret svært!

 To foto udstillinger vi fik set på Getty Museum.
Det var sgu lige mig at se sådan nogen fantastiske billeder!

Efter turen til Getty tog vi til Camarillo Outlets et godt stykke derfra.
Og der tilbragte vi så de næste 6-7 timer!
Lad os bare sige, at en god del af disse poser er mine!
Er i nysgerrige efter at vide, hvad jeg har fået med hjem?

Ps. Jeg kan af en eller anden bizar årsag godt skrive blogs herinde,
men blogger nægter at lade mig kommentere tilbage på eventuelle kommentarer.
Så håber i læser med og i må gerne kommentere, og jeg vil ekstremt gerne svare,
blogger nægter bare at lade mig svare jer! Det er jeg sgu ked af, men har prøvet lidt af hvert ellers!

1 kommentar:

  1. Godt du er kommet godt frem søde Cole! :-)

    og jeg er hammer nyssgerig for at vide hvad du har købt!! :-D

    // Rikke.

    SvarSlet