07.08.2011

Kender du Wii Fit Plus?

Det er et udemærket druk spil!
Ja, det skulle man ikke tro, vel? Men en veninde og jeg testede det her til aften, og vi kan altså sige god for det.
Ideen er at i varmer op med diverse øvelser og et glas eller to med ... hvad i nu lige har. Derefter skifter i til multiplayer, og den med færrest stjerner tager et shot. Er antallet af stjerne lige, så deler i et shot.
Der kommer et par billeder herunder til at illustrere!

 
Jeg er ikke så god til slalom!
Jeg stinker til skihop!
Jeg kom igennem en hel bane i en bobel! YAY!
 Og når man klarer sig dårligt, så er det ned med et shot mere!
 Men jeg er hurtig klar igen!
Jeg kæmper med "Bird Eye Bull's Eye"
... Og jeg tabte stort!
 Gæt selv hvad jeg har kastet mig ud i her!
 Sneboldkamp - og så skal man jo være klædt på til det!
Jeg udfordrede min veninde i yoga .. 
 
 .. og tabte!
 Det hele sluttede med, at ham den skønne mand 
lavede nogen lækre kakao pandekager til os!

2 kommentarer:

  1. Lyder sindssygt sjovt! Må vi gøre når jeg kommer på besøg ;)
    Inden jeg læste teksten under det sidste billede troede jeg lige der var en der havde brækket sig :S :p

    SvarSlet
  2. Det kan være jeg kan overtales :P
    Ej, hvordan kan du få det til bræk o_O

    SvarSlet