31.08.2011

Hollywood Walk of Fame

Her kommer en røvfuld billeder fra Hollywood. Det er nok ikke fordi det er de mest spændende billeder i verden, men der er en håndfuld stjerner jeg gerne vil dele med jer - samt et par billeder fra et billigt voks museum (Prisen hænger helt sikkert sammen med kvaliteten i den sammenhæng!).

 Lige et par billeder på vej væk fra Venice Beach. 
Hollywood skiltet! Yay!
 Og så begynder den lange Walk of Fame vandring ... 

Og gæt engang ... der var også en stjerne til mig! 
........... Yeah ..........

Her kommer der lidt sjov med grimme voksdukker!

Og så er der en hel dag mindre at fortælle om. For denne dag indholdte strandtur, Walk of Fame samt voksmuseet. Så er den tirsdag da et overstået kapitel!
Så mangler jeg kun .... Universal Studios (Det bliver forresten en pænt lang blog skal jeg hilse at sige!), Solvang, hvaler samt løse billeder jeg ikke synes passede ind andre steder!
Jeg kunne dele Universal op i to blogs egentlig.. Jeg har så skide mange billeder fra det sted, og det bliver sgu svært at vælge! Men i værste fald bliver billederne små ligesom fliserne her, og så må i bare selv åbne i en ny fane hvis i vil se dem store!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar