14.04.2011

Hvad gør man så?

Det gør simpelthen så ondt på mig.
Jeg var så glad der i februar måned. Jeg så hende smile, være glad og hendes glæde smittede endda mig! Aldrig nogensinde havde jeg set min veninde sådan, og det varede desværre også alt for kort tid. Ham der fik hendes smil frem, blev til en helt anden person. Nu er han en plage, og står til at ødelægge mere end han nogensinde har gjort godt.
Det er så hjerteskærende synes jeg. Det var jo for fanden hendes tur til at være glad nu!
Men i stedet er det hele blevet endnu en kamp i rækken for hende. Endnu en kamp hun skal kæmpe sig ud af, og overkomme efter bedste evne. Alt sammen fordi livet åbenbart ikke har været uretfærdigt nok.

Jeg er glad når mine veninder er glade, og jeg er ked af det når de har det dårligt.
Lige nu er det hjerteskærende at høre, hvordan min veninde skal kæmpe sig igennem det hele igen igen. Alt sammen mens en anden veninde har svigtet mig. De var ellers dem der havde størst indflydelse på mit humør.
Jeg kunne mærke deres glæde og deres sorg.

Det er fandme svært nogen gange!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar