18.04.2011

Der sker ikke så meget!

Årh, det har bare været det mest fantastiske vejr i dag!
Jeg er helt ked af, at jeg var i Hirtshals i går i stedet for i dag. Men Per skulle jo arbejde de her dage, og var jeg taget afsted i dag havde jeg ikke set Natacha! Så livet er godt, og det må jeg ikke glemme. Jeg hænger lidt mere med hovedet i dag, men jeg er stadig i godt humør. Godt påskevejr, besøg hos Henriks familie og lidt af min familie ... Det bliver næsten ikke mere fantastisk, vel?
Og så alligevel. 1. maj meget snart, min fødselsdag, den fødselsdag jeg holder for pigerne og pludselig er det vel tid til USA! Det værste ved den kommende sommer bliver faktisk de nye studenter.
Det var meningen at mit friår skulle være fantastisk og oplevelsesrigt, og det kan man sgu ikke helt sige, at det har været! Så snart må jeg erkende, at et helt år er gået med alt for meget tristhed, og alt for lidt sjov. Og det bliver hårdt at se de nye studenter, når jeg selv ville gøre næste hvad som helst, for at genopleve min studenteruge. Lettelsen og følelsen af frihed. Mange påstod, at jeg ville savne gymnasiet. Jeg har savnet struktur i nogen perioder, men jeg savner faktisk kun det sociale på gymnasiet ellers. Og ikke så meget som sidste år.
Jeg føler mig stadig lettet. Jeg kan bare ikke gå rundt med min mega awesome hue mere. Tsk!

Til sidst vil jeg dele et billed med jer. Det er mit billed oveni købet!
Det her er ikke en billedblog, men jeg er blevet ret glad for det her billed, så jeg deler det lige med jer her også! Det dør i nok heller ikke af. Jeg har to læsere, så ... what's the worst thing that can happen?

Nogen af jer der kender navnet på denne blomst egentlig?

Nå, det ser ud til at der snart er aftensmad. Damn, jeg har en dejlig kæreste der står og laver mad til mig hver dag! :)

2 kommentarer:

  1. YAY! Smukt billede - og ingen idé om, hvad det er for en blomst! Haha. Håber at din påske går superlækkert. Tænker på dig!

    SvarSlet
  2. Tak!
    Nå, det vidste Per heller ikke. Jeg må spørge Henriks mor så :P

    Og jo tak!
    Min påske har gode udsigter, så mon ikke den bliver god :D

    SvarSlet